04-04-2016 t/m 06-04-2016

4 april 2016 - Hoi An, Vietnam

Vandaag gaan we Hoi An ontdekken, een heel schattig stadje met leuke lampionnetjes en heerlijk eten. Ook prachtige oude gebouwen en bijna alle Vietnamese met een leuke hoed. Maar ik voel me niet top, geen energie en besluit ik de namiddag lekker op bed te gaan liggen. Ik slaap voor 2 uur en ga daarna met de meiden avond eten maar ik voel me nog niet lekker.
Die nacht slaap ik ook heel slecht en moet ik overgeven.
De dag erna blijf ik in bed, slaap ik bijna de hele dag en ben nog steeds super moe.
Tegen de avond komen de meiden terug van hun dag fietsen rondom Hoi An. We besluiten pizza te bestellen en lekker een filmpje te kijken op bed. Gister avond hebben we sex and te city 1 gekeken dus nu part 2!
Ik val na de film als een blok in slaap en word die ochtend gelukkig beter wakker. Nog niet mega veel energie maar wel al beter tov gister.
Vandaag vlieg ik om 17.20 uur va Hoi An naar Hanoi dus we lopen nog wat rond in de ochtend en om 2 uur word opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Ik neem afscheid van de meiden na geweldige dagen!
Aangekomen in Hanoi word ik opgehaald met een taxi en naar mijn hostel gebracht. Een perfecte reis. In het hostel aangekomen ga ik meteen naar bed. Lekker lang slapen en nog het laatste stukje uitzieken. Morgen ga ik Hanoi ontdekken!

1. Marlou:
    7 april 2016
    Ha die Mirthe, gelukkig daar ben je weer en dan met lekkere lange verhalen van jouw avonturen. Van Chantal kreeg ik tussentijds te horen dat je zo genoot van alle mooie dingen in Vietnam. Nu heb ik je verhalen in een ruk uitgelezen. Geweldig hoe je ons laat delen in je gelukkige tijd met zoveel leuke en fijne mensen om je heen. Ik kan mij meteen een voorstelling maken van jullie lach Salvo's. We kijken uit naar de beelden die je ons stuurt. Ook lezen we dat je niet goed bent geweest........Mirthe neem op tijd wat gas terug.....ook al lijkt me dat moeilijk.....je wilt er over mogelijk uithalen. Nog even en je vertoeft weer onder ons. Dat zal weer net zo vreemd en wennen zijn! Maar vooralsnog kun je ook nog je belevenissen gaan delen met Scott en hem de mooie dingen laten ervaren van Thailand. We kijken uit naar je verhálen en natuurlijk jouw mooie foto's. Mirthe pas goed op jezelf....dikke poenen vaan Marlou en Leon
  2. Frans:
    7 april 2016
    Dag Mirthe, wat weer een leuke , mooie verhalen uit Vietnam en je avonturen.
    Even ziek en nu hopelijk weer topfit en klaar voor Hanoi. Nog een kleine maand volop genieten en mooie levenservaringen rijker. Wij blijven jou volgen en zien weer naar jou uit. Groetjes van de hele praktijk.
  3. Roel /Chantal:
    8 april 2016
    Hoi nSjattepie,
    Ouch veer hubbe, tijdens t leze vaan dien belevenisse, achterop de motor gezete en us (virtuele) ouche oetgeloerd. Sjiek Sjiek en biezunder allemaol. In gedachte zien veer diech al lache wie ste dat thoes dijks ouch ongesjeneerd kins doen. Compliminte veur dien sjriefkunste.
    'n Sjrijfster is aon diech verlore gegange. Nein, nog beter. "n 2e Noortje Dressing in de dop zeen iech veur miech es iech dien verhaole same met mamma, die neve miech zit, aon 't leze bin.
    Tot de luikes vruntelik zien en zweije es geer langs gaot es motormuize herkin iech vaan in Sri Lanka. Diech bis veur hun ouch 'n atraksie bezeenswoerdigheid. Veer kieke oet naor dien aonkoms trök op 't nes bij de Eburoneners in Mestreech. Mer besef metein noe iech dat sjrief tot dien avontuur d'r daan ouch al weer op zit. Nou Poppeke, maak d'r 't beste vaan en geneet de letste däög vaan alles daor wiet eweg. dikke poene en knuffels vaan Mamma en Pappa. Netuurlijk ouch vaan Ivo en Guy die nog hel aon 't liere zien veur sjoen punte op de examepuntelies.
  4. Harry en Nicolle:
    11 april 2016
    Hoi Mirthe, blij dat je weer beter bent en dat Je jouw avonturen kunt vervolgen. Nog effe en dan breng ik Scott naar Amsterdam. Hebben vandaag zijn spulletjes klaargelegd. Wat een mooie ervaring op de motor . Harry was al jaloers op je mooie ritjes . Als je weer thuis bent mag je ook eens achter op de motor bij hem door het mooie Limburgse landschap toeren. Geniet nog maar lekker van alle mooie dingen . We zijn super blij als we jou weer in onze armen kunnen sluiten. Liefs en een dikke knuffel❤️